ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

جشنواره موسیقی همدان

                                   استاد کیوان ساکت - محسن عاقل

نظرات 4 + ارسال نظر
یک هنرجو موسیقی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام . لطفا بفرمایید شما در این فکر کنم جشنواره چه نقشی داشته اید ؟

با مهر؛
این عکس متعلق است به جشنواره موسیقی غرب کشوردر همدان ( اسد آباد ) سال 87 ، که من نیز به عنوان نوازنده میهمان ، به پیشنهاد و دعوت استاد کیوان ساکت در آن حضور یافتم.
(1 - در توضیح این تصویر واژه ی «جشنواره» را نوشته بودم! 2- لطفا در مراجعه بعدی با نام یا فامیل خود درقسمت نظر دهی ، مطلب بگذارید.).
صمیمانه از توجهتان سپاسگزارم . شاد و سربلند باشید.

میرزایی نهاوند جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

درود .هنرمند ودوست عزیزم ضمن تبریک برای سایت ،بسیار از دیدن این تصویر خوشحال شدم چون یاد اون شب در خوابگاه با جمع دوستان و حضور شما و سازی که زدید و همه تا ساعت 2 نیمه شب لذت بردیم افتادم .امیدوارم هر کجا هستید پیروز و موفق باشید. اگر شماره تماس دارید لطف کنید .من ایمیل هم زدم .نمیدانم دریافت شد یا نه ؟در پناه حق .

با مهر ؛
بسیار از آشنایی با شما و دیگر دوستان در اسد آباد به خود میبالم .برای من نیز خاطره ای خوش و فراموش نشدنی و تجربه ی ارزشمندی حاصل شد . امید دارم توفیق دست دهد و دوباره شما را ملاقات کنم . من ای میل شما را دریافت نکرده ام . لطفا ای میل خود را برای من بگذارید . مایلم با شما بیشتر ارتباط داشته باشم . شاد و سربلند باشید.

شریفی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

درود بر شما استاد عزیز.از صمیم قلب ارادت عرض می کنم.عکس بسیار زیباییست.هم شما و هم جناب استاد ساکت مایه افتخار مشهد و مشهدی ها هستید.خدا هم شما عزیز و هم استاد بلند مرتبه کیوان ساکت را حفظ کند.موفق باشید. محمود شریفی

با مهر ؛
از محبت و لطف شما تشکر میکنم. شاد و سربلند باشید.

امجدیان سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

درود بر شما
همین که در زمینه موسیقی سنتی تلاش و خدمت میکنید
یک دنیا ارزش دارد.
امیدوارم هر چه بیشتر محبوب و موفق باشید.

درود و مهر؛
سپاس . برای شما آرزوی سربلندی و شادی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد