ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

محسن عاقل

         
                                       شبی در کنسرت     
نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر رضا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

جناب استاد عاقل ضمن عرض تبریک نوروز باستانی و شادباش برای شما گرامی و خانواده محترم همچنان مشتاق مطالب تدریس شما هستم . هم من و هم یکی از دوستان . تصویر زیباییست کاش در سال نو تصویری رنگی تر هم از شما ببینم. در پناه حق پاینده و پیروز باشید.

با مهر ؛
سال نو بر شما مبارک . آرزوی روزهای شاد همراه با سلامتی برایتان دارم .از نظر لطف و صمیمانه شما ، تشکر می کنم . به دلیل مشغله خارج از برنامه ای که پیش آمد ، تاخیری در ارائه مطالب داشته ام که امیدوارم در چند روز پیش رو به آن بپردازم .باز هم از پیگیری انرژی بخشتان صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

م. مرندی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

استاد گرامی سال نو را به حضورتون تبریک عرض می کنم و توفیق روز افزون برای شما آرزو دارم . برای همه الطافتون از صمیم قلب تشکر می کنم.

با مهر ؛
متشکرم و سال نو بر شما مبارک.

بهاری چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

با سلام و ارادت.عکس زیباییست .شما معلم دلسوز و موفقی هستید.ارزوی توفیق روزافزون در پناه حق.

با مهر ؛
جناب مهندس بهاری گرامی از اینکه به وبلاگ تشریف آوردید بسیار خشنود و مفتخرم.از لطف شما بسیار سپاسگذارم و امیدوارم به زودی با شما دیدار داشته باشم.لطفا شماره تماس یا ایمیلتان را به اطلاع من برسانید.با آرزوی شادی و موفقیت روزافزون برای شما عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد