ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

جدید ترین اثر هنری استاد کیوان ساکت « یادگار سفر مسکو »

                                        « یادگار سفر مسکو »

این نام جدید ترین اثر هنری استاد کیوان ساکت است ، که در قالب یک آلبوم صوتی به مشتاقان موسیقی هنری ایران ارائه خواهد شد. 

 

این اثر موسیقایی همان طور که از نامش پیداست ؛ رهاورد وسوغاتی است ازآخرین کنسرت استاد کیوان ساکت که در مسکو اجرا شده است . 


استاد کیوان ساکت دراین برنامه به " تکنوازی سه تار" پرداخته اند . 

 

امید که زمینه ی اجرای اینگونه برنامه های ناب هنری در ایران عزیزمان به بهترین و شایسته ترین شکل فراهم شود .






                         ****************************

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا شاکری پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

درود، سپاس دارم برای این خبر خوش.من کارهای هنری استاد ساکت رو ستایش میکنم و اعتقاد دارم تنها هنرمندی هستند که کاملا با نسل جوان و روح زمانه حرکت میکنند.این خبر را جای دیگری ندیدم .لطفا اگر شما به منبع و احیانا خود استاد ارتباط دارید خبر تکمیلی تری بدهید.که دقیقا کی در دسترس قرار می گیرد .من عاشق قاصدک استاد هستم .درود بر هنرمند استاد بی همتای موسیقی ایران زمین کیوان ساکت.

با مهر ؛
صمیمانه به شما که به این وبلاگ تشریف آوردید خوش آمد می گویم . من هم فعالیت ها ی استاد را بسیار دوست دارم و ارج می نهم .و هم شخصیت مهربان و ارزنده ایشان را ستایش می کنم . عارضم که این خبر خوش را خود استاد ساکت در مکالمه ای که با ایشان داشتم به اطلاع رساندند . و در اولین فرصت امیدوارم بتوانم خبر های تکمیلی را در این مورد ارائه دهم .شاد و سربلند باشید.

سکوت پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

سه تار فقط عبادی.والسلام.

با مهر ؛
از اینکه به این وبلاگ تشریف آوردید خوشحالم.شاد باشید.

a دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://dlrock.blogsky.com

آقا این همون نیست که تو مستند نامجو بووود؟

با مهر ؛
از اینکه به وبلاگ تشریف آوردید خوشحالم . به وبلاگ شما آمدم و فعالیت شما را ارج می نهم .دوست گرامی من این مستند را ندیده ام. اما فکر کنم همه دوست داران و مشتاقان موسیقی ایرانی و جهانی که مجری یا محقق و یا شنونده آگاه باشند ، نام استاد ساکت و هم آثار فاخر و هنرمندانه ایشان را می شناسند . امیدوارم منظور شما را متوجه شده باشم و هم پاسخ مرتبط را داده باشم .
برایتان آرزوی سربلندی و شادی دارم.

مهرداد یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

درود
استاد ساکت از مفاخر معاصر موسیقی اصیل ایرانی میباشند
ایشان با نواوری های خود در زمینه تار و سه تار پایه گذار سبک نوینی بوده اند
به امید روزی که این البوم را بشنویم و لذت وافری همچون اثار قبل ببریم

با مهر ؛
با نظر شما کاملا موافقم. و معتقدم ارزش و جایگاه مثبت فعالیت های هنری ایشان هر چه به سمت آینده برویم « بیشتر از پیش » درک و شناخته خواهد شد. متشکرم که به این مطلب پیوستید و حمایت می کنید.شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد