ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

« نای شکسته » جدیدترین اثر استاد کیوان ساکت منتشر شد

« نای شکسته » نام جدیدترین اثر استاد کیوان ساکت می باشد که در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه امسال منتشر و در دسترس مشتاقان به موسیقی فاخر ایرانی قرار گرفته است.

                          

در این اثر هنری قطعاتی در « همایون » و « دشتی » دو مایه ی زیبای موسیقی دستگاهی ایرانی اجرا شده است.

در بخش« همایون »دو تصنیف و دو قطعه ضربی بی‌کلام و همنوازی تار و پیانو و در بخش«دشتی» چهار تصنیف و یک قطعه چهار مضراب را می شنویم .


نوازندگان هنرمندی که در اجرای این اثر هنری حضور داشته اند :

نی: استاد حسن ناهید/ ویلن:ارسلان کامکار،علی جعفری پویان،میثم مروستی/

ویلن آلتو: سیاوش ظهیر الدینی/ ویلنسل:کریم قربانی/ کنترباس: علیرضا  خورشیدفر/

فلوت: ناصر رحیمی/ کلارینت:سعید اتوت /هورن:حسین میرزایی / فاگوت:علیرضا شیبانی /

ابوا: فرشید حفظی فر/ پیانو: مازیار حیدری، امید نیک بین/ تنبک:محمود فرهمند بافی/

                                                 آواز: امیر محمد تفتی

                                 تار، آهنگ و تنظیم: استاد کیوان ساکت


آلبوم « نای شکسته » در استودیو پژواک و رهگذر هفت اقلیم ضبط و توسط شرکت آوای باربد عرضه شده است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
کاوه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

استاد ساکت از فعالترین و خوش ذوق ترین موسیقی دانان حال حاضر و از افتخارات هنر ایران هستند.درود بر موتزارت ایران کیوان ساکت.

با مهر ؛
حضور شما گرامی را در این وبلاگ صمیمانه خوش آمد می گویم.
من هم معتقدم، استاد کیوان ساکت از افتخارات ایران بزرگ هستند .که در معرفی و جهانی کردن موسیقی هنری ایران عزیزمان، گام های بلند و پیشبردی برداشته اند. که هر ایرانی راستین به داشتن چنین بزرگانی بر خود می بالد. برای ایشان آرزوی سلامت و طول عمر دارم.شاد و سربلند باشید.

میثم سرفرازی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

با درود .جناب استاد عاقل ضمن تشکر و قدردانی از مطالب هنری و مفیدی که در سایت نوشته اید .خواهشمندم لطف کنید و یک شماره تماس بگزارید. مطلبی مهم را باید به عرض برسانم و هم برای کلاسهای شما سوالاتی دارم اگر لطف کنید و هر چه زودتر باشد سپاسگزار میشوم.پیروز باشید.

با مهر ؛
جناب سرفرازی گرامی ضمن سپاس از محبتتان عارضم با کمال میل مشتاق مکالمه با شما هستم .لطف کنید در ایمیل من ( که در وبلاگ اعلام کرده ام ) شماره تماس یا ایمیلتان را معرفی کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم.موفق و شاد باشید.

ژاله بهرامی راد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

درود بیکران و ارزوی بهترین ها برای شما هنرمند گرامی اقای عاقل و خانواده محترم.
ضمن سپاس از زحمات ارزشمند شما در موسیقی و همچنین درود بر استاد بزرگ جناب استاد کیوان ساکت من از این اثر استاد بسیار لذت بردم و اون رو در یک سطح جدید نسبت به اثار دیگر استاد دیدم . شنیدن این کار رو قویا به هنردوستان و هنرشناسان توصیه میکنم و برای استاد و شما ارزوی طول عمر و سلامت پایدار دارم.متشکرم.

با مهر ؛
من هم برای شما گرامی مهربان آرزوی توفیق و شادی روزافزون دارم.
من نیز از این اثر استاد ساکت بسیار لذت بردم و مشتاقانه شنیدن اثاری از این دست را از استاد ساکت انتظار می کشم.
پاینده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد