ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

برگزاری کلاس های آموزشی استاد کیوان ساکت در مشهد

بسیار خرسندیم که به اطلاع برسانیم ؛

درجهت ارتقاء سطح کیفی آموزش نوازندگی سه تار و تار و ارتباط نزدیک هنرجویان و مدرسین محترم استان های خراسان و بویژه شهرستان مشهد با هنرمند بزرگ « استاد کیوان ساکت » ، اواخر شهریور ماه جاری یک دوره از کلاس های آموزش خصوصی و مستر کلاس با حضور ایشان در مشهد و در مکان آموزشگاه موسیقی شمیم برگزار می شود.


این اقدام هنری با ارزش از جانب استاد کیوان ساکت و آموزشگاه حرفه ای موسیقی شمیم که نمایانگر عشق به موسیقی و هنردوستان می باشد را بسیار ارج می نهیم.


لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام تا 12 شهریور ماه می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه موسیقی شمیم تماس حاصل فرمایید.


آدرس آموزشگاه موسیقی شمیم : مشهد _ بولوار ملک آباد _ خیابان قدس _ قدس 11 _ پلاک 5

تلفن آموزشگاه : ( 7687366 و 7617792 )



عکس برگرفته از : www.komakal.com

نظرات 8 + ارسال نظر
منصور زاده جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

درود بر شما که میدانم بسیار دغدغه آموزش دارید.پاینده باشید و بسیار ممنون از استاد که به شهر زادگاهشان نیز نظری دارند.در پناه حق.

با مهر ؛
اقای منصور زاده گرامی از شما سپاسگزارم و من هم از این رویداد هنری با ارزش بسیار خوشحالم و امیدوارم برای استاد و مشتاقان ایشان و موسیقی ارزشی و هنری ایران ، خاطره ای زیبا بماند و برکات این ارتباط نصیب مشتاقان بیشتری شود.
شاد و سربلند باشید.

احسان ملکی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

درود براستاد بزرگ و توانای موسیقی غنی ، با شکوه و با عظمت ایران « کیوان ساکت » و ارزوی بهترین ها برای ایشان که جلوه هایی از شکوه این موسیقی ارزشمند را به بهترین شکل ارائه می دهند. پاینده باشید.

با مهر ؛
از اینکه با این مطلب همراه شده و ابراز نظر کردید بسیار خرسند و سپاسگزارم. من هم با شما کاملا موافقم.و همینجا باز برای استاد ارزوی بهترین هارا دارم.
شاد و سربلند باشید.

راحیل پیغمبری شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام گرم من به شما استاد گرامی و مهربان جناب اقای عاقل. از دیدن این خبر کلی حسرت خوردم که در ایران نیستم تا بتونم از محضر شما و استاد کیوان ساکت بهرمند بشم.انگار قسمت من نیست با اینکه شما باز شرایط رو محیا کردید.سلام من رو به عنوان یک شیفته کارهای استاد ساکت خدمتشون برسونید و باید بگم همیشه از کار قاصدک ایشون لذت برده ام و خاطرات زیبایی با اون برام شکل گرفته که جای تشکر داشت.در پناه خداوند زیباییها شاد و سلامت باشید.

با مهر ؛
ضمن سپاس از شما گرامی که مرا از محبت خود بهرمند کردید . قبل از هر چیز باز از شما صمیمانه استدعا دارم واژه « استاد » را در موسیقی تنها برای هنرمندانی به کار برید که در ارائه هنر خویش دارای مکتب و یا سبکی مستقل هستند و برای بزرگانی که لایق آن هستند ، و بکوشیم تا حرمت و شأن این واژه حفظ بماند.
من ضمن اینکه سر تعظیم در برابر ادب و لطف شما فرود می آورم ،خود را شایسته این لقب نمی دانم.
حتما اگر توفیق ملاقات با ایشان نصیبم شد پیام شما را می رسانم و می دانم که بسیار مشتاقانه و متعهدانه به موسیقی می پردازید .من هم اثر قاصدک استاد را بسیار می پسندم. ضمن اینکه شنیدن اثر جدید ایشان به نام ( رقص انگشتان ) را که حاصل و ره اورد سفر استاد به مسکو می باشد را به شما توصیه می کنم.
شاد ، سربلند و پاینده باشید.

یک هم ولایتی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

یه روز تو کوچه پس کوچه های دهمون قدم میزدم.‍‌"باران" چهره روستا رو شاداب تر کرده بود."عطر نارنجستان" و "رقص گلها" و عشق بازی"برگ و باد"...خودتون تصور کنید‌.جای همتون خالی ولی خب چی بگم که روستای ما از شهر خیلی دوره ، شاید همه نتونن بیان و بگن به سختی راهش نمی ارزه! بگذریم... در "بهاران" اینجا پر میشه از" قاصدک". دوست داری دمشون رو بگیری و مثل اونا "سبکبال" اوج بگیری تا اینکه این "چرخ نیلوفری" رو زیر پات ببینی . "افسوس" که تو شهر شما قاصدک نمیاد،شاید "بهار دیگر". بقول اون "بی کاروان کولی" روزهای همراه با "غم و شادی" سپری میشه و فقط یه "خاطره" میمونه با "فسانه"

باید بگم شناخت بزرگان خود نیز هنر است و خوشا به سعادت کسانی که توفیق دیدار و ارتباط با برترین های زمانه نصیبشون میشه.

با مهر ؛
تشکر از شما برای ارسال این متن زیبا که ، برگزیده ای از نام اثار استاد ساکت است .البته من نیز این متن رو در جایی دیگر با نام دیگری دیده بودم. و بهتر بود لطف میکردید و نامی بغیر از ْآنچه برگزیده اید را « و ترجیحا نام واقعی از خود» برای معرفی می نوشتید.و البته فکر کنم در قسمت آخر متن ( خاطره میمونه یا فسانه ) صحیح تر باشه.
باز هم از ابراز نظر شما کمال سپاس را دارم و با شما موافقم.
شاد و سربلند باشید.

صدیقی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

درود بر مدیریت آموزشگاه شمیم که زمینه حضور استاد بزرگ تار نوازی ایران و مایه افتخار شهر عزیزمان را در مشهد فراهم کردند که این گونه حرکت ها شاید به آشتی بزرگان موسیقی کشور با مشهد شهر نام اوران عرصه ادب و هنر بیانجامد.درود درود درود.

با مهر ؛
موافقم و امیدوارم وحدتی در بین همه آموزشگاه های شهر عزیزمان مشهد ایجاد شود تا با برنامه ریزی های باز هم قوی تر از اینگونه حرکت های هنری در سطحی وسیعتر در مشهد شاهد باشیم و به عنوان یکی از متعهد ترین آکادمی ها ، آموزشگاه موسیقی شمیم با مدیریت خوب آن همیشه شاخص بوده است.
سربلند و پیروز باشید.

جاوید چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام گرم به شما جناب اقای عاقل استاد محترم و همه هنردوستان عزیز شهر مقدس مشهد .من با افتخار در یکی از برنامه های اموزشی استاد کیوان ساکت در بابل شرکت داشتم و فکر کنم تا به ابد شیرینی و خاطره خوش دیدن استاد با آن پنجه سحرامیز و اخلاق خوش که لازمه هنرمند بودن ایشان است در خاطرم بماند.خواستم بدین وسیله عنوان کنم خوشا به سعادت شما که توفیق دیدار با ایشان در مشهد نسیبتان می شود.درود بر استاد ساکت و همه هنرمندان عرصه موسیقی و شما هنرمند گرامی .پیروز باشید.

با مهر ؛
سپاس از شما که به این دفترچه سر زدید و احساس و تجربه ی زیبایتان را برای ما بیان کردید. شاد و پیروز باشید.

فرناز پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام به شما و تشکر از مطالب آموزنده و زیبایی که قرار داده اید .من استاد ساکت رو در کنسرت دانشگاه فرد.سی دیدم و افتخار این رو داشتم که با ایشون صحبت کنم .واقعا خوش برخوردی و نداشتن غرور و تکبر در رفتار استاد بسیار نمایانگر است با اینکه بسیار مشهور و بزرگ هستند.خوشحالم که باز ایشون به مشهد تشریف می اورند.امیدورام باز بتونم ملاقاتشون کنم .موفق و شاد باشید.

با مهر ؛
سپاس از شما که مرا از لطف و محبت خود بهرمند کردید.

آنچه در مورد استاد کیوان ساکت بیان کردید را من هم تجربه کرده ام و معتقدم ، بزرگانی که برگزیده هستند و چشمشان بر جمال حق و زیبایی روشن شده است همواره شاد هستند و سرمست آن دیدار.
و همه وجودشان عین شادی و شیرینی حقیقی است. به مصداق :

چون تو شیرین از شکر باشی بود / کان شکر گاهی ز تو غایب شود/

چون شکر گردی ز تاثیر وفا / پس شکر کی از شکر باشد جدا /

و اینگونه است که از دیدار ایشان به مخاطب شادی و آرامش می رسد.

نازنین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی دارید لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد