ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

اجرای اثری از استاد کیوان ساکت در افتتاحیه بازیهای جام جهانی

در مراسم افتتاحیه ی بازی های جام جهانی فوتبال زنان ، اثری از استاد کیوان ساکت با نام

« یک خانه پر ز مستان » توسط " ارکستر سمفونیک بوخوم " به اجرا در خواهد آمد .


در این مراسم که فردا 5 جولای 2011 ( 16 تیرماه ) در آلمان رسما آغاز خواهد شد ، اثری از استاد کیوان ساکت که بر اساس شعری از حضرت مولانا ساخته شده است ، به صورت بی کلام و در فضای باز استادیوم به اجرا در خواهد آمد.


شایان گفت است ؛ رهبری ارکستر برای اجرای این اثر هنری بر عهده ی " هری کرتیس " می باشد.


ضمن آرزوی طول عمر و شادی روزافزون برای استاد کیوان ساکت که از مفاخر ایران عزیزمان هستند ، 14 تیرماه ، زاد روز این هنرمند و انسان بزرگوار که مظهر تجلی؛ عشق ، صداقت و  همت می باشد را به همه ی هنردوستان تبریک عرض می کنم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوست نیایی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

پیش ساز تو من از سحر سخن دم نزنم
که زبانی چو بیان تو ندارد سخنم
ره مگردان و نگه دار همین پرده ی راست
تا من از راز سپهرت گره ای باز کنم

با مهر ؛
سپاس از شما دوست عزیز برای همراهیتان و شعر زیبایی از هوشنگ ابتهاج ( سایه ) که ارسال کرده اید.
پاینده و شاد باشید.

نعیمه شکوری چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

با سلام گرم به محضر شما هنرمند گرامی جناب اقای عاقل/
عشق و نگاه هنرمندانه شما به موسیقی بسی جای تقدیر دارد و من شما را ستایش می کنم و خدا قوت عرض می کنم و انشاالله پاینده و سلامت بمانید.
در رابطه با این مطلب هم باید بگویم استاد بزرگ نوازندگی و اهنگسازی ایران جناب اقای ساکت با این حرکت هنری باز باعث غرور و سربلندی همه ایرانیان شدند و انشاالله سایه این استاد بر سر همه ایرانیان و هنرمندان مستدام باشد.
روزگارتون توام با شادی باشد.

با مهر ؛
از ابراز لطف شما کمال سپاس را دارم و برای شما آرزوی شادی روزافزون دارم.
با آنچه در مورد استاد گرامی و عزیز آقای ساکت فرمودید ،کاملا موافقم و باور دارم این استاد بزرگ از تاثیر گذارترین و متعهدترین هنرمندان در « حفظ و معرفی » موسیقی فاخر و با شکوه ایرانی هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد