ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

موفقیت گروه موسیقی « برزین » در جشنواره بین المللی موسیقی فجر

موفقیت غرور آمیز و تحسین برانگیز گروه موسیقی کلاسیک ایرانی « برزین » در

                                                بیست و هفتمین                                                 

                                   جشنواره بین المللی موسیقی فجر

ارکستر موسیقی ایرانی « برزین » که به سرپرستی هنرمند گرامی امیر حسین اسکندری و مشارکت جمعی ازهنرمندان توانا و خوش آتیه خراسان، برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تشکیل و به صورت مستقل در جشنواره موسیقی فجر حضور یافته بودند، توانستند با کسب رتبه دوم این جشنواره بین المللی، افتخاری برای خود و خراسان عزیز به ارمغان بیاورند.


گروه موسیقی ایرانی « برزین » که اولین حضور خود را در چشنواره موسیقی فجر تجربه می کرد در ساعت 19 سه شنبه 25 بهمن ماه آثاری را در دستگاه نوا اجرا کرد .


شایان گفت است ؛ این گروه با ارائه آثاری ازساخته های رامین میلانی، امیر فرهنگ اسکندری و امیر حسین اسکندری و با نگاهی خاص به تنظیم قطعاتی همچون نواهنگ، پرواز خاکستر، خروش، صدای سکوت، پرواز روح و نوای عشق، توانست با تاثیر گذاری و جلب نظر مخاطبان خود به کسب مقام دوم در این جشنواره نائل آید.


 هنرمندانی که در کسب این افتخار سهیم بودند عبارتند از :

رامین میلانی ( سنتور)، امیر فرهنگ اسکندری (عود)، امیر حسین اسکندری و رضا شریعتی

 (کمانچه)، علی فربدنیا ( نی )، محسن حجازی و کیوان نعمت الهی ( تار )، آزاده رضازاده (بم تار)، احسان خسروی (تنبک، طوفان و پنداریک)، حسن زرنگیان(دف، کوزه و پنداریک ) و حجت اشرف زاده ( خواننده )  


ضمن تبریک به هنرمندان گروه موسیقی برزین و جامعه هنری خراسان بویژه مشهد آرزوی تداوم موفقیت های روزافزون و افتخاراتی بزرگتر برای این ارکستر خوب ایرانی داریم.