ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

موفقیت گروه موسیقی « برزین » در جشنواره بین المللی موسیقی فجر

موفقیت غرور آمیز و تحسین برانگیز گروه موسیقی کلاسیک ایرانی « برزین » در

                                                بیست و هفتمین                                                 

                                   جشنواره بین المللی موسیقی فجر

ارکستر موسیقی ایرانی « برزین » که به سرپرستی هنرمند گرامی امیر حسین اسکندری و مشارکت جمعی ازهنرمندان توانا و خوش آتیه خراسان، برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تشکیل و به صورت مستقل در جشنواره موسیقی فجر حضور یافته بودند، توانستند با کسب رتبه دوم این جشنواره بین المللی، افتخاری برای خود و خراسان عزیز به ارمغان بیاورند.


گروه موسیقی ایرانی « برزین » که اولین حضور خود را در چشنواره موسیقی فجر تجربه می کرد در ساعت 19 سه شنبه 25 بهمن ماه آثاری را در دستگاه نوا اجرا کرد .


شایان گفت است ؛ این گروه با ارائه آثاری ازساخته های رامین میلانی، امیر فرهنگ اسکندری و امیر حسین اسکندری و با نگاهی خاص به تنظیم قطعاتی همچون نواهنگ، پرواز خاکستر، خروش، صدای سکوت، پرواز روح و نوای عشق، توانست با تاثیر گذاری و جلب نظر مخاطبان خود به کسب مقام دوم در این جشنواره نائل آید.


 هنرمندانی که در کسب این افتخار سهیم بودند عبارتند از :

رامین میلانی ( سنتور)، امیر فرهنگ اسکندری (عود)، امیر حسین اسکندری و رضا شریعتی

 (کمانچه)، علی فربدنیا ( نی )، محسن حجازی و کیوان نعمت الهی ( تار )، آزاده رضازاده (بم تار)، احسان خسروی (تنبک، طوفان و پنداریک)، حسن زرنگیان(دف، کوزه و پنداریک ) و حجت اشرف زاده ( خواننده )  


ضمن تبریک به هنرمندان گروه موسیقی برزین و جامعه هنری خراسان بویژه مشهد آرزوی تداوم موفقیت های روزافزون و افتخاراتی بزرگتر برای این ارکستر خوب ایرانی داریم.

نظرات 7 + ارسال نظر
اسلامی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

درود بر همه هنرمندان گروه موسیقی برزین که در این شرایط سخت در مشهد با چنین شور و علاقه ای پای در عرصه هنر موسیقی گذاشته و افتخار افرینی کردند.

با مهر؛
سپاس از شما برای مشارکتتان .شاد باشید.

shahram دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

be hame azizan goruhe barzin tabrik.va sepas az shoma baraye posheshe in khabar.kheili khabare khobi bud

با مهر ؛
ضمن سپاس از شما مهربان، بسیار خوشحال و مفتخرم که با ابراز نظر پر مهرتان مشارکت فرمودید .اگر لطف کنید و در حضور بعدیتان با حروف فارسی نظرتان را بیان کنید بسیار سپاسگزار خواهم بود.شاد و سربلند باشید.

سهیلا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

درود به شرف اقی اسکندری و گروهشان که در شهری مثل مشهد که اجرای برنامه های هنری و حمایت از هنرمند در حد زیر صفر است این چنین می درخشند و نام مشهد را بر سر زبان ها می اندازند.شهری که بزرگترین هنرمندان را به کشور تقدیم کرده هیچ گاه هنر در ان نمیمیرد. ممنون از شما جناب عاقل که متواضعانه به ترویج هنر میاندیشید.

با مهر ؛
سپاس از شما مهربان برای مشارکت و نظر لطفتان. شاد باشید.

کامران شجاعی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

با درود به شما استاد گرامی و ارزوی بهترین ها برای شما و خانواده محترم .
من هم به نوبه خود این موفقیت را تبریک عرض می کنم و امیدوارم شاهد اجرای کنسرت های خوب در مشهد باشیم. از همینجا به جناب اقای اسکندری و اعضای گروهشان نیز تبریک عرض می کنم. پاینده باشید.

با مهر ؛
سپاس از شما برای مشارکت و ابراز نظرتان و من هم برای شما مهربان آرزوی بهترین ها رو دارم. به امید اینکه که هر روز و شب در گوشه و کنار شهر هنر پرور و هنر دوست مشهد شاهد اجرای برنامه های هنری بویژه موسیقی باشیم. شاد و سربلند باشیم.

سعید چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام و خسته نباشید به شما و ارزوی موفقیت.
احتراما فک کنم و تا جاییکه میدانم استاد اسکندری نوازنده تار هستند و نه کمانچه . برای هرمت به ایشان اصلاح فرمایید.در پناه حق .

با مهر؛
ممنون از مشارکت و ابراز نظرتون.
دوست گرامی مطمئنا شما نام هنرمند گرامی محمود اسکندری رو با جناب امیر حسین اسکندری اشتباه گرفته اید. حال اینکه اقای محمود اسکندری تار و جناب امیر حسین اسکندری سه تار و کمانچه می نوازند. و اگر در جایی بر حسب اتفاق خطایی نوشتاری هم سهوا بروز کند، باز لزوما نشانه بی « حرمتی » نیست. سربلند باشید.

مجید شهسوار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام . من از این موفقیت که در شرایط سخت موسیقی مشهد بدست امد بسیار خوشحالتر شدم و باور دارم هنر در شرایط سخت بدست میاید و انگیزه هنرمندان را برای کار بیشتر میکند.درود بر همه هنرمندان فهیم و مصمم مشهد.

با مهر؛
سپاس برای مشارکت و ابراز نظر تون. من هم کاملا با عقیده شما موافق هستم. شاد و پیروز باشید.

رامین میلانی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.mashhad-musicians.persianblog.ir/

با سلام و سپاس فراوان از لطف شما

با درود و مهر ؛
مجددا به شما دوست و هنرمند گرامی و عزیزان هنرمند گروه موسیقی برزین که در این شرایط دشوار برای ارائه و عرضه موسیقی با شکوه و ناب ایرانی در شهر مشهد افتخار آفرینی کردید صمیمانه تبریک عرض میکنم و از شما برای نظر لطفتون به من سپاسگزارم. شاد و پاینده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد