ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ساز و راز

غوطه ای در زلال جاری موسیقی

ویدئو ( سه تار و اوودو )

 

            محسن عاقل ( سه تار ) محسن رستگار ( اوودو ) زمستان 90

نظرات 4 + ارسال نظر
قاسم مهرآبادی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

درود بر شما استاد گرامی و عزیز. خیلی اجرای زیبا و دلنشینی بود مثل همیشه. خدا شما رو برای ما حفظ کنه. سپاااس.

با مهر ؛ از محبت شما کمال سپاس را دارم.

مهران شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

بسیار دل نشین و زیبا بود. دستت دردنکنه. درود خدایان بر تو

سپاس و درود بر شما مهربان.

saeid دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام و درود بر شما که به این تسلط و زیبایی مینوازید. فکر کنم قطعه والس تاجیک باشد. اگر نت این قطعه را دارید دستبوستان خواهم شد اگر آنرا برایم ایمیل بفرمایید.

با درود و مهر؛
سپاس بیحد از شما گرامی برای محبتتان.
من نت این قطعه رو ندارم ولی اولین فرصت می نویسم و براتون ارسال میکنم. شاد باشید.

گ.ص سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

عالی بود..عاااااالی
دلم واسه اون روز تنگ شد.خیلی لذت بردم...واقعا با احساس ساز می زنید استاد عزیز...
به امید دیدار شما.....

با درود و مهر ؛
سپاس از لطف شما مهربان. شما محبت دارین..
ای کاش با نام کامل خودتون رو معرفی می کردید.
شاد و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد